درآمد از اینترنت از دروغ تا واقعیت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دوستان عزیز هدف من از نگارش این چند خط این نیست که بگویم کسب درآمد از اینترنت دروغ است یا واقعیت ؟ . من قصد دارم بگویم سایتهایی که به کسب درآمد از اینترنت شاخ و برگ دروغ میدهند بسیارند . برخی از افراد که خودشان حتی یک ریال از اینترنت درآمد ندارند قصد دارند راه میلیونر شدن را در سایتها و وبلاگها به شما آموزش دهند به همین خاطر است که در کشور ما یک دید منفی نسبت به کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت در حال بوجود آمدن است . بعضی سود جویان کتابهای الکترونیکی بی محتوا مینویسند و آن را با قیمت بالا در اینترنت به فروش میرسانند و روز به روز اعتمادها را کم رنگ تر میکنند … در حالی که در سایر کشورها کسب و کارها و مشاغل اینترنتی روز به روز در حال پیشرفت است .

 

موفقیت یک مهارت آموختنی است و برای موفقیت در هرکاری، نیاز به دانش کافی دارید. اگر واقعا می خواهید موفق شوید، بایستی روی خودتان کار کنید و کسب و کار اینترنتی را بصورت صحیح بیاموزید. قبل از اینکه وارد گود شوید، معلوماتی که نیاز دارید را بدست آورید. به این فکر کنید اگر قرار بود با قهرمان بوکس  دنیا بر سر پول مسابقه بدهید، آیا قبل از اینکه وارد میدان بوکس بشوید، بازی بوکس را یاد نمی گرفتید و تمرین نمی کردید ؟ برایم خیلی جالب است این همه افراد بدون اینکه دانش بخصوصی که برای برنده شدن در کسب و کار اینترنتی لازم است را بیاموزند، وارد بازی می شوند. بعد هم تعجب می کنند که چرا مشکل دارند و مثل فلانی چرا انقدر موفق نیستند. اصل مهمی که بعضی وقت ها آنرا فراموش می کنیم این است: اگر کسی از شما موفق تر است و درآمد بیشتری کسب می کند، حتما چیزهایی می داند که شما نمی دانید!

اگر همین حالا در کسب و کار اینترنتی هستید و موفقیتی بدست نیاورده اید، مشخص است که چیزی کم دارید و باید بیشتر یاد بگیرید. معلومات کسب کنید، چیزهای جدید یادبگیرید، شگردهای موفقیت در کسب و کار اینترنتی را بیاموزید و ببینید که درآمدتان سر به فلک می کشد . میخواهم به شما یک مژده بدهم، نیازی نیست از اول همه چیز را یاد بگیرید و تجربه کنید. برای شروع می توانید از تجربه افرادی که در اینکار موفق بوده اند استفاده نمایید. ما در گروه موج سوم مراحل را به صورت درست به شما یاد خواهیم داد . اگر محصولی در این سایت به شما معرفی میشود مطمئن باشید این محصول حرفی برای گفتن دارد و آموزشهای آن به طور قطع در جهت کسب درآمد شما موثر است که اگر اینگونه نباشد ما آن را به شما معرفی نمیکنیم . هدف ما در سایت موج سوم  آموزش صحیح هموطنانمان در جهت آموزش کسب و کارهای اینترنتی بوده و در اینده نیز خواهد بود .

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

برای ورود به کانال تلگرام موج سوم اینجا کلیک کنید

 

با افتخار گروه موج سوم




:: برچسب‌ها: کسب در امد،کسب در امد از اینترنت،کسب در امد در منزل،چگونه از اینترنت در امد کسب کنم،برنده برنده،موج سه ،موج3،اینترنت،درآمد،از کجا باید شروع کنم؟ قدم اول چیست،درآمد اینترنتی بدون سرمایه،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد در منزل،کسب درآمد با سرمایه کم،کسب درآمد خانگی،کسب درآمد میلیونی،کسب درآمد در منزل با کامپیوتر، ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گروه استارت آپ موج سوم
ت : جمعه 11 تير 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات